Medewerker Technische Dienst

Als Medewerker Technische Dienst ben je verantwoordelijk voor het verhelpen van storingen aan de machines en verrichten van preventief onderhoud. Daarnaast verricht je onderhoudswerkzaamheden in en aan het gebouw en draag je zorg voor de orde en de netheid in de werkplaats. Alles ten behoeve van een optimale werkomgeving.

Solliciteren

Je taken en verantwoordelijkheden zijn:

  • Het verrichten van onderhoudswerkzaamheden aan machines en het gebouw;

  • Het aanleggen en verplaatsen van netwerken;

  • Het aanleggen en verplaatsen van bekabeling;

  • Het inrichten van een werkplek;

  • Het verrichten van reparaties;

  • Het voorkomen en verhelpen van storingen aan machines;

  • Het verzorgen van de materiaalvoorraad en gereedschapsbeheer;

  • Het ondersteunen bij productiewerkzaamheden;

  • Het verzorgen van de orde en netheid in de werkplaats.

Je dag kan er als volgt uit zien:

Om 7:15 uur stap je het gebouw binnen omdat je om 7:30 uur start met werken. Voor vandaag heb je een lijstje met werkzaamheden die je wil gaan doen. Na een kop koffie start je om 7:30 uur met je werkzaamheden. Op dat moment komt de Manager productie naar je toe en vraagt of je direct een storing kan verhelpen bij een machine. Gelukkig heb je kennis van deze machine en weet je het probleem als snel op te lossen. De afdeling kan weer verder en jij pakt je lijstje er bij om te starten.

Allereerst doe je je wekelijkse controle op de voorraad in de werkplaats. Je kijkt of alle materialen en gereedschappen up-to-date zijn en op de juiste plaats liggen. Binnengekomen onderdelen en materialen leg je in de schappen en kasten. Vervolgens is het tijd om even te pauzeren in de kantine. Na de koffiepauze ga je verder met het aanleggen van de bekabeling in het kantoorgedeelte. Op dat moment wordt je gebeld met de vraag of je een lamp kunt vervangen op de 2e verdieping en of je daarnaast ook wil kijken naar de keuken waar een lekkage blijkt te zijn. Je weet het lekkageprobleem tijdelijk op te lossen en belt met de loodgieter voor een afspraak om het probleem definitief op te lossen.

Na de lunch ben je van plan het bekabelingswerk op kantoor voort te zetten. Die dag krijg je nog een aantal telefoontjes met niet dringende vragen. Deze verwerk je aan het einde van de dag in je to-do lijst zodat je er prioriteiten aan kan geven. Tevreden ga je naar huis om 16:30 uur want je hebt weer een bijdrage geleverd. Je blijft buiten werktijd oproepbaar voor noodgevallen en daar heb je geen problemen mee. Tot morgen!

Wat PM je kan bieden

Wij bieden je een overeenkomst voor bepaalde tijd met zicht op een vast dienstverband. Je wordt beloond conform de CAO Metaalbewerkingsbedrijf (afhankelijk van ervaring), ontvangt 8% vakantietoeslag en een reiskostenvergoeding voor woon-werkverkeer indien je buiten een straal van 10 kilometer woont. Ieder jaar krijg je ADV- en vakantiedagen op basis van de CAO. Daarnaast bieden wij jou de mogelijkheid om je te ontwikkelen. Je collega’s delen graag hun kennis en ervaring met jou.

Wat houdt het werken bij PM in?

Werken bij PM in Dedemsvaart betekent werken in de hightech. Je werkt (direct/indirect) aan producten die wereldwijd worden gebruikt door bijvoorbeeld toonaangevende fabrikanten in de elektronische chips, medische- en optische industrie. PM behoort tot één van de beste bedrijven ter wereld in haar vakgebied, waar jij ook een onderdeel van bent!

Werken bij PM betekent ook gezelligheid! Je kunt deelnemen aan diverse activiteiten en feestjes die vanuit de organisatie of de personeelsvereniging georganiseerd worden. De vrijdagmiddagborrel in de kantine mag natuurlijk ook niet ontbreken.

Wat jij mee brengt:

Motivatie en leergierigheid! Je kunt goed samenwerken en werkt nauwkeurig. Je hebt een afgeronde opleiding richting werktuigbouwkunde, elektrotechniek of vergelijkbaar op MBO.

Je hebt al enige jaren ervaring en weet binnen korte tijd je de werkzaamheden bij PM eigen te maken. Je hebt oog voor kwaliteit en hebt een servicegerichte houding. Je ziet het als een uitdaging om problemen op te lossen.

Interesse?

Ben je geïnteresseerd? Dan ontvangen wij graag je motivatie en CV via werkenbij@PM.nl of je vult het onderstaande formulier in. Wil je meer weten over de vacature voordat je gaat solliciteren? Aletta Snitjer, HR Adviseur, vertelt je er graag meer over! Je kunt Aletta bereiken via het telefoonnummer (0523) 61 22 58.

Voor ons privacy statement verwijzen wij je naar de link op onze homepage www.werkenbijPM.nl.

Solliciteren?

Vul onderstaande sollicitatieformulier in en één van onze collega's van HR zal dan contact met je opnemen.